vineri, 29 octombrie 2010

fantezii (part 2)

                                   ………………………………………………




                                              Iti simt privirea fixata pe ceafa mea si,in nici doi pasi,esti langa mine,cu trupul tau lipit de spatele meu. Cu o zvacnire violenta,imi cuprinzi,cu putere,intr-o mana –un san iar cealalta ti-o lipesti de gatul meu,urcand cu aceasta spre cap,incalcindu-mi parul cu degetele-ti subtiri si lungi.
                                       Iti simt respiratia intretaiata precum si murmurul din voce apropiindu-se de urechea mea.Imi soptesti ceva,ceva de neinteles,ceva ce numai inima unui indragostit poate intelege.
  EU inteleg!
                                       Apoi mainile tale imi cuprind talia si ma intorc spre tine.Amandoi tinem ochii inchisi,suntem plini de dorinta.Pentru a-ti da seama ce simte cel de langa tine,nu ai nevoie de ochi pentru a privi,ci de atingeri pentru a simti.Noi doi nu ne vedem – ne simtim!Imi saruti buzele iar mainile,coborand ‘’agale’’ pe formele corpului meu,imi ‘’provoaca’’ senzatii care pana in acel moment imi erau necunoscute sau poate doar... nedescoperite. Senzatiile ce-mi invadeaza trupul sunt de nedescris,sunt unice;nu poti simti de doua ori aceleasi senzatii – fie ca e vorba de aceeasi ‘’activitate’’ sau  aceleasi ‘’simturi’’!
                                       Ma saruti pe gat si simt cum te-nfiori,cum corpul iti vibreaza.
                                       Dam frau liber pasiunii si ne trezim goi pe podea,lipsiti de vlaga,dar impreuna si impacati.Apoi o luam de la capat…






                                     ……………………………...

Un comentariu: