marți, 26 octombrie 2010

of,dragostea...

                                             
        
             OF, DRAGOSTEA…   

Ce înseamnă să suferi din iubire...
Râuri de versuri curgând în neştire
Plânsul înecat, săgeţi în inimă
Nu trebuie să plângi pentru ce laşi în urmă.

Azi m-am deşteptat!
Am văzut că nu există dragoste eternă.
Ceea ce va ţine loc de tine
Va fi .... o simplă pernă!

Mi-am făcut mii de iluzii
Creând în mine doar confuzii
Făcut-am sacrificii mii de-a rândul
Credeam chiar că mă-nşeală gândul.

Azi nu mai sunt cea de ieri
        Nici nu sunt cea de mâine....
Mi-am scos inima-mi frântă din piept
Şi-am dat-o repede la câine!

Mi-a străpuns inima cu dinţii lui băloşi
Şi-am simţit dureri asurzitoare
Un fel de orgasm sau... cântec de privighetoare
Ştiam că inima mea moare...

Şi a murit!
În mine n-a rămas SPERANŢA
Ci doar credinţa că undeva, cândva
Voi putea să-mi reiau viaţa.
Precum bine s-a mai scris
" Orice început are-un sfârşit"
Aşa si viaţa, aşa şi iubirea
Tare mi-aş fi dorit să cunoască nemurirea.

Aşa că învăţaţi cu toţii
Iubirea eternă n-o cunosc decât poeţii
Şi pereţii camerei din care scriu
        Aceste versuri...       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu