vineri, 29 octombrie 2010

scrisoare pentru DRAGOSTE


                                                   De ce te iubesc eu pe tine?!?




                   Primul lucru care l-am iubit la tine a fost…vocea ta!m-am indragostit pur si simplu de ea de la primul cuvant pe care l-ai spus si daca imi aduc bine aminte chiar ti-am spus-o…asta o pot numi chiar ‘’dragoste la prima convorbire’’sau ceva de genul acesta…  Vocea ta ,atunci cand vorbeam si vorbesc cu tine,iti suna si iti sună ca…o sa razi dar asa e…iti sună ca un somn odihnitor de care ai nevoie dupa cateva interminabile nopti nedormite.  De cand suntem impreuna,nu mai pot spune ca iti iubesc numai vocea sau ca numai de asta am nevoie pentru a te iubi,ci fiecare particica din tine am invatat sa o iubesc(poate mai mult decat pe mine)cu o foarte mare usurinta.                                                                                                                                          Spun asta pentru ca mi-am dat seama ca ‘’esti usor de iubit’’,nu-mi trebuie sau referinte din partea altcuiva care sa-mi dea de inteles asta,ci pur si simplu O SIMT si o stiu prea bine.  Esti tu insuti si asta imi place cel mai mult la tine…
                Ca sa SIMT ca TE IUBESC nu mi-a luat mult timp iar ca sa ti-o spun nici atat…iar acum cand chiar mi se intampla asta nu mai pot da inapoi si nici nu-mi doresc asta.  Vreau sa te iubesc cu toata fiinta mea chiar din secunda asta pana la ultima suflare si poate chiar si mai departe.
                Am incercat sa imi imaginez viata mea de toate zilele fara tine si …sincer…nu-mi vad rostul pentru care mi-as dori sa-mi continui viata…Tu,in acest moment,esti pentru mine un fel de binecuvantare!!! Mi-ai luminat viata si mi-ai incalzit inima!!! Iubesc felul in care te porti cu mine si felul in care ma privesti!!! iubesc faptul ca ma ierti desi iti gresesc...Iubesc totul la tine...
            La tine si langa tine am gasit ceea ce se poate numi FERICIRE sau daca cumva e un cuvant care implica prea multe atunci sa o numim MULTUMIRE SUFLETEASCA sau poate doar…DRAGOSTE.
                Tu esti pentru mine ceea ce se poate numi dragoste.Tu esti dragostea mea!



                                                                        



            Te iubesc!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu