miercuri, 27 octombrie 2010

dialog intim cu strainul de pe messenger

Dialog intim cu strainul de pe messenger


Cosmin: in noapte acum te las
ktalina: acu?
Cosmin: in gand te iau cu mine
ktalina: si facem dragoste intinsi pe luna
Cosmin: si facem dragoste pe patul meu cel lat si bine asezat
ktalina: asa  vrei?
Cosmin: acum da
ktalina: de ce acum?
Cosmin: vino la mine iubita mea ,vino mai aproape
ktalina: de nu mereu?
Cosmin: vreau sa iti aud inima cum bate
Cosmin:   vreau sa te reversi in mine
ktalina: vreau sa faci parte din mine
Cosmin: pielea sa ti-o ating buzele ,sa ti le musc usor
ktalina: copsele fiebinti sa le desfac
Cosmin: sa strang din fesa ta ,iubito
Cosmin: sa musc as vrea
ktalina: un geamat lung sa-ti murmur in auz
Cosmin: sanii tai imi urmaresc privirea
ktalina: nesatui de frumusetea pielii tale
Cosmin: usor sa gust din gustul tau, femeie
Cosmin: deschide din nou coapsa
ktalina: fa-ma a ta pe veci
Cosmin: te duc acolo unde noi doi vom fi doar unu
ktalina: un univers intreg va fi al nostru
Cosmin: intregul univers vom fi chiar noi
Cosmin: doar noi si aceasta clipa
ktalina: inconjurati de florile iubirii
Cosmin: deschide-mi calea sa intru-n implinire
ktalina: spre implinirea-ti vesnica-n femeie
Cosmin: tu ,femeie caldura ta ma cheama si ma vrea
ktalina: o,tu,barbate,voi fi mereu a ta!
Cosmin: acum te vreau femeie, descarca-te si taci
ktalina: as tace dar vreau sa ma dezbraci
Cosmin: rup de pe tine totul te las ceea ce esti, fiinta minunata ce cauta povesti
ktalina: cand basme ma cuprind...doar soapte dulci aud
Cosmin: atingerea mea iti zapaceste simtul , buzele mele iti masoara trupul
ktalina: sunt uda,fierbinte,in foc imi arde corpul
Cosmin: primeste-ma in tine, acum suntem doar noi, in actul implinirii, exploziei de nori
ktalina: cata-ma spre soare,spre luna,spre-asternut
Cosmin: te caut tu, mandruta si te gasesc in  tot
Cosmin: imi urmaresti si pasul in gand mi te strecori,al tau sunt draga de asta m-am nascut
ktalina: mai cata-ma si-n vise,si-n noaptea instelata
ktalina: si du-ma mai departe,spre-o alta lume poate
Cosmin: acolo unde poate vom fi din nou copii
ktalina: zburdand,mereu,voiosi,pe-nfloritele campii
Cosmin: acesta este jocul ,tu fugi, te ascunzi, eu te gasesc iar tu te lasi gasita
ktalina: mai cugeta o clipa...'n secunda urmatoare,tu pleci....ma lasi ranita
Cosmin: eu plec... gaseste-ti alinare, iubire trecatoare
ktalina: as vrea...de-ai starui o clipa...te-as saruta... si mortii te-as preda
Cosmin: asteapta-ma iubito , asteapta-ma in poarta sau de vrei vino dupa mine iubirea de mi-o poarta
ktalina: pe urma pasului tau calc si simt caldura-ti in picioare...alunec,cad si iar ma salt...spre disperare
Cosmin: tu vii m-atingi, iar eu iti spun: da-mi sanul tau iubito, da-mi sanii amandoi ,din ei sa gust minunea ce naste printre noi
Cosmin: si toata aceasta joaca o facem ca nastem din nou in asta lume prin pruncul nostru fata, ce spirit minunat
ktalina: un icnet se aude din inimile noastre cand tu m-atingi,ma iei de mana si ma saruti usor ...s-a nascut nemurirea...iar mi se face dor
Cosmin: impige_ma in tine
ktalina: ma cutremur...un fior-mi strabate trupul
Cosmin: nu ma lasa sa cad
ktalina: imi cazi totusi in brate,in lacrimi tu te scalzi
Cosmin: lacrimi de fericire , uimire si suspans
ktalina: lacrimi de dragoste,iubire,durere si extaz
Cosmin: iar tu imi strangi lacrima sarata, cu buzele deschise
Cosmin: esti fericita, razi
Cosmin: te iubesc!!!!!!!!
ktalina: iubirea ti-o culeg din mii de stele
Cosmin: da,te iubesc
Cosmin: te iubesc, femeie!
ktalina: iubirea-i reciproca
Cosmin: suntem frumosi
ktalina: tu nu vezi chiar?
ktalina: ma-ninclin in fata ta
ktalina: iti sunt o sclava-n robie te slavesc
Cosmin: inclina-te iar peste tine iubirea mea o voi varsa
ktalina: o,tu,barbate...tu vesnica-mi iubire...in suflet sa mi-o porti
ktalina: si sa n-o uiti vreodata,chiar daca vom fi morti
Cosmin: in inima la mine tu vei fi mai mereu
Cosmin: vreau sa -iti sarut piciorul
Cosmin: sa urc usor in sus
Cosmin: vreau sa iti simt si gustul
ktalina: sarat sau dulce,nu stiu               
Cosmin: mirosul tau ma indeamna sa te respir intreaga
Cosmin: un gust al fericirii spre mine se revarsa
ktalina: o viata-ntreaga...iubire daruiesti
Cosmin: sunt plin de iubire ,catalina
Cosmin: vreau sa ti-o dau tie
Cosmin: o meriti tu mai fata
Cosmin: vino e a ta toata
ktalina: cersesc  a ta mandrie
ktalina: cu inima curata
Cosmin: stiu dar hai sa terminam odata
ktalina: izbuteste a-mi cere inima odata
Cosmin: da-mi inima ta,acum o vreau aici
Cosmin: sa nu cumva sa indraznesti a nu-mi asculta porunca
ktalina: atinge-o...mai astepti???
ktalina: e inima de-a pururea fecioara
ktalina: ce nimeni,niciodata,n-o s-o mai aibe iara
Cosmin: ating usor cu frica , cu patos, si inclinare
Cosmin: mandruta eu te  las
Cosmin: eu te iubesc si maine chiar daca tu nu prea
ktalina: nu stie nimenea
ktalina: ce e-n inima mea
Cosmin: te las in al noptii dans
ktalina: a stelelor caldura
Cosmin: mergi de te culca mandro ,ai maine mult de munca
Cosmin: barbatul tau tre’ sa faca bani
ktalina: iar eu tre’ sa-mi tin cuvantul
Cosmin: noapte buna
ktalina: noapte buna
Cosmin: spune cuvantul
ktalina: amor
Cosmin: amor sa fie atunci
ktalina: o vesnicie sa dureze
Cosmin: eu plec acum cu tine ,te iau cu mine-a somn
ktalina: adoarme-ma usor
ktalina: saruta incetisor
Cosmin: pa ,catalina ,tu nume de poveste
ktalina: o,tu,Cosmine...tu steaua imparatiei
ktalina: vegheaza peste mine
ktalina: dar ai grija de tine
Cosmin: asa voi face iubita de prin lume
ktalina: cauta-ma de stii de al meu nume
Cosmin: iti sarut inima si vreme s-a cam scurs
ktalina: mai este vreme maine...nu totul a apus
Cosmin: asa este…

                               


                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu