marți, 26 octombrie 2010

plangand...

                                             Plîngand...  





Plângând adorm, plângând mă trezesc
Asta e viaţa mea lacrimogenă,
Ăsta e modul în care supravieţuiesc
Singură, ca un actor pe-o scenă.

Hai-hui-mi colind mereu, mereu
Sufletul dintr-un colţ într-altul
Aş vrea să fiu un curcubeu
Sau trăsnet... să colind înaltul.

O floare fără de petale
Ofilită şi înmărmurită,
Mereu crezut-am în vorbele tale
Acum mă laşi ca luna – părăsită.

Mi-aş scoate inima din piept
Şi-aş vrea să beau ca să-mi înec amarul,
Dar nu ştiu dacă e corect
Ca tu să vii să îmi strici PLANUL.

PLANURILE noastre care acum sunt vise
Rămân acum închise datorită ţie
Într-o cutie fermecată
Uitată-n inima-mi pustie.

Plângând adorm, plângând mă trezeşti
Te-ai întrebat vreodată cât de mult greşeşti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu