marți, 26 octombrie 2010

in geana timpului...

                                               In geana timpului...



           In geana timpului mă reculeg
           Si imi ascult chemarea,
           In umbra vesnicelor bolti
           Sub care zace marea...

                                                         Ea tace,mă ascultã,
                                                         Eu ii vorbesc usor
                                                         Suspin din nou si o ingân
                                                         Cand mi se face dor...

           Ea tace;insã in tacerea ei
           Ea plânsul si-l inneacă
           Privind spre mine-deseori
           Se-ntunecă,mă ceartă...

                                                         Mă strigã dar nu pot să-i raspund!
                                                         Insã ea stie c-o aud...apoi tace...
                                                         Mă lasã-n pace...
                                                         Stie cã tot la ea mă voi intoarce...

          Nu mă invinuieşte
          Pentru ceea ce fac !
          Mã lasă de izbelişte
          Să traiesc in propriul meu păcat...

                                                        Mă sting usor ca flacara lumânării...
                                                        O adiere de vânt si...gata !
                                                        Devin o altă amintire
                                                        La marginea prăpăstiei uitării...

          Singuratãtea nu mai face
          Parte din mine acum!
          Toate sentimentele,toate amintirile
          S-au facut intr-o clipită scrum!

   m-am nãscut dintr-un fir de praf si un strop de ploaie!Viata mi-am clãdit-o ca o adiere-n vânt si cu cât bate mai tare,cu atât mã dezintegrez mai mult...cad si mã ridic...redevin ce-am fost...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu