vineri, 29 octombrie 2010

fantezii(part 1)

……………………………………………


                       …intru in camera si te  vad pe tine,in pat,dormind,cu fata in sus; apoi,tiptil-tiptil,ma apropii de pat,iar tu,parca simtindu-mi prezenta,imi rostesti numele…ma visezi! Un zambet larg imi lumineaza fata si vad ca si tie ti se intampla la fel .Te-ai trezit!
                Sprijinit intr-un cot si cu privirea fixata pe mine,pe trupul meu,imi faci o invitatie in pat,alaturi de tine,indepartand un colt al plapumei,facandu-mi loc. Nici unul din noi nu spune o vorba. Ne privim necontenit. Iti intinzi mana spre mine,cerandu-mi parca sa fiu a ta pe vecie. Asta iti citesc in ochi si chiar asta vreau…sa fiu a ta pe vecie.
                Iti ating mana intinsa cu ambele mele maini si-ti soptesc ‘’SUNT A TA’’! Imi zambesti si apoi,stand amandoi in genunchi,fata in fata,ne sarutam usor-usor,buzele noastre abia  atingandu-se iar treptat,crescand  in noi pasiunea si parca eliberand dorul ce ne-a unit atata timp,ne scoatem hainele…reciproc: eu pe ale tale,tu pe ale mele. Pe fiecare centimetru de piele ce iese de sub imbracaminte,depun cate un sarut…’’Stiu ca sunt fericita si ca te iubesc!’’;asta nu trebuie sa ti-o spun…mi-o citesti in ochi!
                Trupurile noastre vibreaza sub patima mangaierilor,sunt excitate pana la culmile Everestului,arzand continuu de dorinta.
                Ne lasam prada imaginatiei,suntem captivi intr-o lume noua,calda,primitoare,la fel ca trupurile si sufletele noastre. Ne contopim si astfel devenim UNUL, un trup cu doua suflete…pereche.
                Nu exista dragoste mai mare si mai frumoasa decat a noastra.Suntem unici:suntem TU si EU.!








                                                                                                Si ne iubim!







                                                …………………………………………..



           
                                                                                                       To be continued…
                                                                                                                 ever & ever!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu