luni, 1 noiembrie 2010

lacrimi crude

In palma imi vars amarul
Lacrimi crude in nisip,
Iubirea noastr-a fost lastarul
Dar n-a mai ramas nimic.

Te vreau din nou si iar te vreau,
Desi nu stiu cum de traiesc
Sentimente ce mureau
Eu chiar vreau sa te iubesc!

Ma plang,ma vait,
Lumea nu m-asculta
Ma cert pe mine insami
Dar inima-mi bolnava de iubire
Nu te stie decat pe tine.

Ma ostenesc oftand,
Visez la clipe apuse
Din gand mereu fugind,
Si care inca-s duse…

Ma scald in amaraciune…
E ceva mai bun pe lume?
Fericirea nu exista!!!
Doar amarul ce persista…
Ma otravesc cu ganduri,
Si uite mai scriu cateva randuri,
Ti le-as  expedia
Dar tu ai rade…sau poate m-ai mustra!

Te vreau din nou in viata mea!
Nu vreau sa mai fii al altcuiva!
Te vreau al meu! Al meu sa fii mereu!
Fa asa cum zice Dumnezeu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu